Відповідно до чинного Закону України «Про захист прав споживачів» купуючи товар у нас клієнти можуть повернути його протягом 14 календарних днів з моменту здійснення покупки за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.

Згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки.

Якщо відсутня накладна або чек, який клієнту видали разом з товаром, а також якщо відсутня або пошкоджена заводська упаковка - повернення не можливий.

Як зробити обмін / повернення товару?

Про ваші наміри потрібно сповістити менеджера інтернет магазину, після чого ви зможете зробити самостійний привіз товару в магазин, або доставити товар перевізником "Нова Пошта"

Товар необхідно супроводжувати чеком або накладною (дата покупки не більше 14 днів) в заводській упаковці, не повинно бути ознак використання товару.

При доставці перевізником "Нова пошта", як тільки товар буде відправлений, клієнт повинен сповістити менеджера про це, повідомивши йому номер декларації (СМС, телефонний дзвінок, електронна пошта) посилки. Доставка товару здійснюється за попереднім погодженням з магазином, за рахунок покупця.

Можливі варіанти вирішення проблеми:

  • недолік товару підтвердився, вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар - проводиться обмін товару на аналогічний, методом відправки через Нову Пошту.
  • недолік товару підтвердився, вимога клієнта повернення грошових коштів – здійснюється повернення грошових коштів через Приват24 на карту клієнта.
  • недолік товару підтвердився, вимога ремонт товару - товар передається в сервісний цент, після чого проводитиметься ремонт протягом 14 днів за рахунок інтернет магазину. Передача товару здійснюється через Нову пошту за попереднім погодженням з клієнтом.
  • недолік товару не підтвердився, тобто пошкодження товару з вини клієнта - товар передається в сервісний центр, ремонт проводитися протягом 14 днів за рахунок кліента.Передача товару здійснюється перевізником "Нова пошта", що попередньо обговорюється з клієнтом

Всі витрати з пересилання або доставки товару, який підлягає обміну несе клієнт.